Konstiga jag...

Det är hög turbulens i hjärnkontoret mitt nu vill jag mena, Värmen knäcker mig. Jag har slutat tänka, hur mycket jag än vill så går det inte. Jag får panikkänslor när det blir tempraturer över 25 grader, hela kroppen skriker efter kyla och sömn. Domningar som kommer och går,

Några dagar nu, har jag inte känt av min överläpp och nästipp. Delar av vänster arm och ben är också på semester. Sommaren skall ju vara rolig! det skall solas, badas och umgås med en massa olika människor. Jag orkar inget av delarna. Sitter i skuggan, slapp och menlös som en utskiten ko lort.

Fasiken också.... Hoppas det blir mer aktivitet i hjärnkontoret till hösten. Sitter uppe sent och skriver för att jag har ryckningar och myrkrypningar i mina ben.

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej vännen. Var länge sedan jag hörde utav mig. Ser att du lider ont i värmen. Själv mår jag bättre när det är varmt. Kylan gör mig seg och stel.

Har haft ett kraftigt skov, blev inlagd, fick avbryta bebisverkstaden och börjat med Tysabri. Allt skedde så himla fort. Från det att jag började känna mig dålig tills jag fick min första dos Tysabri han det gå 30 dagar.

Hoppas att du kan få lite njutning av sommaren iaf.

Kram på dig/Sofie