Osynliga symtom 2

2 kommentarer:

Louise sa...

Hej. Jag har blivit försenad med att tacka dig för din kommentar till mig. Jag skrev till förra veckan om du minns. De va snällt av dig att ta dig tiden att svara! Jag har tänkt mkt på om de kan vara borrelia och ska be om att få ett sådant prov när jag ska in för röntgen. Anledningen till att jag snöat in på ms är som sagt för att det var som en uppenbarelse om när jag hörde denna tjejen berätta om sina symptom och jag kände igen mig. Jag är ofantligt trött nu efter 3 dgr sommarjobbsarbete och orkar ingenting. Dessutom har jag fruktansvärt ont i benen och det "sticks" en massa under mina fötter. Fast de vet jag inte om de är kopplat till MS precis. Tack iallafall. Jag följer dig och din resa!

Anonym sa...

Kan INTE kräva detta, men önskade att man skulle kunna få denna information från filmerna i SVENSK text, för jag hänger INTE med i allt de säger.
Det går för snabbt, dessutom ord jag inte förstår.
Jag vill veta vad de talar om, tror det finns fler som känner det som mig.

Om någon ser detta meddelande och vill göra en god gärning, och översätter detta åt mig och även för andra. Får jag tacka för detta redan nu.