Nu börjar det :-(

Till alla friskas glädje är det åter varmare väder ute. Jag klarar temp upp till 25 grader hyfsat men sedan blir jag handikappad. Tröttheten blir värre, jag blir fumlig, mera glömsk o ch har svårt att hålla fokus. Fysiskt så är allt så tungt benen blir slappa, känns som bly, armarna känns som gelehallon. skulle försöka mig på att städa den lilla toan förut. Efteråt satt jag slapp som en döing med myrkrypningar i händer, armar, ben och rumpan var bortdommnad samt ena käken. Gruvar mig för att gå runt skolgården när jag skall hämta barnen på dagis i dag.
På öppna ytor kommer även yrseln och balans problematiken  jag sliter så ont. Detta syns inte utan på. Inom mig härskar panikkänslor och vrede mot min kropp. faan också varför varför ?????
Stackars min lilla fam i kväll, det är väl de som får ta min frustration säkert. måste se till att sätta mig i ljup meditation innan de kommer hem. Andas ut, andas in.
Lungn o fin...................................

1 kommentar:

Herbal Remedies sa...


Har diagnostiserats med multipel skleros 2015 och jag var en kvinna på 50. De satte mig på Rebif som jag tog fram till 2017 och byttes till Copaxone. Jag hade två återfall på Rebif, ingen hittills på Copaxone. Jag märker att mitt balans blev värre, och mitt minne, liksom erektil dysfunktion och spasmer hade inget val att bli sjuk efter annan lösning och jag presenterade Priestess Hallifat (lifecentre @live.com) som jag köper MS-örtformeln från, örttillskottet har effektivt bli av med min multipel skleros och vänt alla symptom