Allt skall vrängas ut och in :-)

Hej hej !!!


Det var länge sedan nu som jag skrev, behovet av att skriva går i perioder för mig. Upp och ner som humöret. Ett nytt år är framför oss och ett oskrivet kapitel ur livets bok. Jag gillar alltid början på allt. "Nya saker". Allt är helt  och så oförstört bra. "Januari...." mmmm det bästa med denna månad är just detta... Nu börjar jag om, alla gamla misstag lägger jag bakom mig. Det här året skall få bli kapitel "Ta tag i mitt liv". Jag skall organisera om och göra mer saker för mej och mitt välmående så att min bok skall bli lång.... En sak som jag skall börja med är promenader och sedan skall jag anmäla mig till en kör,  Att sjunga är förlösande och helande Jag skall titta närmare på vad jag stoppar i mig och försöka gå ner några kilon. Jag skall fokusera på att rensa upp och knyta i hop alla lösa trådar i mitt liv. Sedan skall jag göra en brasa och bränna gammal skit, som tynger mig. I år skall jag vränga allt ut och in här på sjöklint.

Inga kommentarer: