Livet går vidare....

Ja dagarna med copaxone rullar på, det svider efter injektionen, men annars inget som jag inte klarar av. funderar dock på effekten, hjälper bromsen eller är allt bara ett spel för gallerierna. Tycker att jag känner mer av msen nu. Jag domnar mycket i vänster ben och har mer känselbortfall i händer speciellt fingertopparna. Rumpan är till och från också bedövad, skit skit skit, lite orolig är jag för att jag är på väg in i en progressiv variant av ms.

Tycker forskningen går så långsamt, medicinerna dröjer, som om man skulle ha hela livet på sig.........
Kanske skulle tillägga att jag är en aning mindre trött med copaxonen och det känns bra ;-)

Går fortfarande i tankar om att starta eget, velar hit  och dit. Önskar att någon vis person kunde hjälpa mig fatta rätt beslut.

Inga kommentarer: